Vakances
Aicina darbā metodiķi
Viduskurzemes pamatskola – attīstības centrs aicina darbā metodiķi, kurš/-a ar aizrautību, profesionalitāti un radošu pieeju atbalstīs mācību procesa kvalitāti un attīstību skolā.
Mēs meklējam kolēģi, kurš/-a:
- ir ieguvis/-usi augstāko pedagoģisko izglītību (vēlams speciālajā izglītībā, pedagoģijā vai izglītības zinātnēs);
- pārzina mūsdienīgas pedagoģiskās pieejas un spēj tās integrēt mācību procesā;
- ir gatavs/-a aktīvi iesaistīties izglītības iestādes attīstības procesos un profesionālās pilnveides pasākumu organizēšanā;
- prot analizēt un pilnveidot izglītības procesu, sagatavot metodiskos materiālus;
- pārvalda IT rīkus un tehnoloģijas, kas veicina mācību procesa kvalitāti;
- ir precīzs/-a, atbildīgs/-a un ar labām sadarbības prasmēm.
Pienākumi:
- metodiska atbalsta sniegšana skolotājiem un skolas komandai;
- jaunu pedagoģisko pieeju ieviešana un pielāgošana speciālās izglītības vajadzībām;
- mācību procesa analīze, ieteikumu izstrāde un kvalitātes uzlabošana;
- mācību un metodisko materiālu izstrāde un aktualizēšana;
- sadarbība ar citiem attīstības centriem, izglītības iestādēm un speciālistiem;
- skolotāju profesionālās kompetences pilnveides atbalsts;
- sniegt informāciju un praktiskus risinājumus skolēnu atbalstam;
- nodrošināt individuālas konsultācijas ģimenēm un skolotājiem;
- sekot līdzi jaunākajām tendencēm speciālajā izglītībā un iekļaujošā pedagoģijā.
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt nozīmīgā un dinamiskā izglītības jomā;
- profesionālu, atbalstošu komandu;
- iespēju piedalīties dažādos attīstības projektos;
- atalgojumu atbilstoši kvalifikācijai un ieguldījumam (sākot no 1645 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas par 1.0 darba slodzi);
- mūsdienīgu darba vidi un tehnoloģisko nodrošinājumu.
Darba vieta: Viduskurzemes pamatskola – attīstības centrs
“Saules Stari”, Pelču pagasts, Kuldīgas novads, LV-3322.
Pieteikšanās: Sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli uz pelci_sk@kuldiga.lv līdz 04.07.2025.
Pievienojies mums, lai kopā veidotu iekļaujošu, attīstošu un uz nākotni vērstu izglītību!